Реклама
https://m.bgdnes.bg/bulgaria/article/10208484 www.bgdnes.bg

Данчо Караджов иска да е като Лили

Защо нападат възрастните изпълнители, те разбират музиката най-добре, казва легендарният изпълнител

"Защо и аз да не съм като Лили Иванова? Защо е този хейт по нея, не разбирам. Ето, догодина и аз ставам на 70 г. и не мисля за оттегляне от сцената, в никакъв случай. Ще правя концерти, докато хората кажат: "Стига!". Докато публиката има интерес към мен и група "Сигнал", ние ще се занимаваме с това, което правим. Точно в този контекст съпругата ми постоянно се шегува с мен и все ми казва: "Ти Лили Иванова ли искаш да догониш?". И наистина - защо да не я догоня, какво лошо има? Та тя не е единствената ни действаща певица на тези години. Ето и Кирчо Маричков е на 76-77 години и още прави песни".

Реклама

Така обяснява присъствието си на сцената големият Данчо Караджов. Според него в България имаме лошо схващане за музикантите, че като навършат определени години, вече са стари и трябва да слязат от сцената. "А всъщност ние сме хората, които разбираме най-много от този занаят. По света не гледат на възрастта като на порок. Ето Том Джоунс и музикантите от "Ролинг Стоунс" са на години, но още имат концерти и са много желани", допълва Караджов.

Човекът, който има най-богатата колекция от китари у нас - 40 на брой, в момента не слуша никаква музика, защото по думите му: "Просто това, което се прави, повечето неща не ми харесват. Къде са майсторите на перото като Живко Колев, Мишо Белчев и Сашо Петров - никой от новите не ги кани. Днешните най-много да наредят някакви тъпи думи - не може така, съвременната музика загуби от душата си, защото всичко се прави на компютър. А песните, които ние сме направили, отдавна са надживели времето си и се слушат вече повече от 50 години", казва Караджов.

Колкото до коронавируса, музикантът и съпругата му отдавна са ваксинирани. "В интерес на истината никога не съм мислел, че може да ме пипне този вирус и може би заради това не ме застигна", смее се Караджов.

Реклама
Реклама
Реклама
Реклама