Помощ! Проблеми с храносмилането

Приятел
Автор: 24 часа онлайн

Помощ! Проблеми с храносмилането

Случвало ли Ви се е ненадейно да получите кожни проблеми или пък да се чувствате изключително отпаднали без причина? Това са част от редица проблеми, които могат индиректно да бъдат свързани с недобро храносмилане. Това се дължи на факта, че храносмилането е един изключително важен и прецизен процес, който засяга целия организъм.

Лошото храносмилане може да се изразява не само в киселини, болки в стомаха, подуване, тежест, газове, проблеми с изхождането или лош дъх. То директно влияе и на други системи в тялото, а индиректно обхваща целия организъм. Затова е нужно да се грижим за нашето правилно хранене и съответно правилно храносмилане.

Необходимо е да се дъвче бавно и усърдно, защото още в устната кухина част от храната започва да се разгражда и организмът започва да отделя храносмилателни ензими. Храносмилателните ензими са протеинови комплекси, които катализират химическите реакции при храносмилането. Те се съдържат в части от храносмилателния тракт. Всеки ензим има уникална функция, която не може да бъде изпълнена от друг.

Наличието на тези ензими е изключително важно за правилното храносмилане, тъй като без тях няма да се осъществят химическите процеси, нужни за усвояване на хранителни вещества. Пример за това е лактозната непоносимост. При липса на лактаза, например - ензимът, който разгражда лактозата - след приема на млечни продукти, те няма да могат да бъдат усвоени от огранизма. Това ще доведе до подуване и изключително силни болки.

Не всички храносмилателни ензими се произвеждат от организма. Наличието на останалите зависи от храненето с разнообразна храна, включваща голяма порция свежа салата и съобразяване на различните видове храна. Въпреки това с напредването на възрастта или поради наличието на временно или перманентно заболяване е възможно организмът ни да не произвежда достатъчно количество от даден/и ензими. В тези случаи, на помощ идва Ензи-Мил.

Ензи-Мил е висококачествен натурален продукт, които съдържа седемте най-важни за храносмилането ензими, а именно - амилаза, липаза, протеаза, алфа-галактозидаза, лактаза, целулаза и бромелаин. Всеки един от тези ензими отговаря за разграждането на конкретен вид хранително вещество, като амилазата помага за обработката на въглехидрати, липазата за различните мазнини, двата вида протеаза в Ензи-Мил отговарят за обработването на протеини в различна киселинна среда (помагат за усвояването както в стомаха, така и в тънките черва), алфа-галактозидаза за вербаскоза и рахиоза (въглехидрати, които се срещат в бобовите растения), лактаза - за млечни продукти, целулаза - обработва целулоза и бромелаин.

Ензимите в Ензи-Мил са набавени от Американската национална ензимна компания- утвърден лидер в качествените ензими, тъй като американската фармакопея е една от най-прецизните и регулираните в целия свят. Приемът на две таблетки Ензи-Мил преди или по време на хранене значително улеснява храносмилането и Ви гарантира наличието на нужните храносмилателни ензими, за да усвоите хранителните вещества от храната.

Ензи-Мил е подходящ както при подут корем, тежест, киселини или други проблеми, свързани с лошо храносмилане, така и при лактозна непоносимост, защото две таблетки Ензи-Мил съдържат достатъчно количество лактоза, нужна да разгради една чаша с прясно мляко.

ЕнзиМил може да се приема и при обилно хранене, прием на трудно разградими храни като боб, или при наличието на голямо разнообразие на храни, които без наличието на допълнителни ензими биха довели до стомашен дискомфорт. Ензи-Мил не притежава странични ефекти в обозначените дози, което го прави изключително подходящ за дълготраен прием.

Ензи-Мил е вашият верен помощник при всякакви проблеми с храносмилането.

Можете да намерите ЕнзиМил в аптеките или онлайн на www.botanic.cc

Ензи-Мил- за доволен стомах!

Богомил Бонев на съд за "проститутка"?

Бившият вътрешен министър агресивно защити Нона Йотова, скочи срещу Калина Паскалева В сериозен скандал се заплете бившият вътрешен министър Богомил Бонев. Мъжът в живота на актрисата и депутат от БСП Нона Йотова яростно я защити и се включи в интернет престрелка с журналистката Калина Паскалева. След обвинение

Бивш затворник в стола на Ревизоро

Бивш затворник влиза на мястото на новоизбрания министър на екологията Емил Димитров в парламента. Общинарят Деян Станчев от квотата на ВМРО сяда на банката на Ревизоро, като преди това обаче е лежал в затвора в Сърбия, научи "България Днес". През 2008 г. младият войвода търка нара във Враня, след като сръбските власти го подведоха под отговорност

Топизмамникът Емил Коен възкръсва

"Това са пълни глупости. Убедени сме, че смъртта му е инсценирана, за да се измъкне с парите ни", нервно коментираха на 25 юни 2007 г. пред медиите известни родни бизнесмени. Повод за изявленията им е новината за смъртта на подвизаващия се с две самоличности като Емил Коен и Емил Бояджиев скандален бизнесмен и шеф на баскетболния ЦСКА

Теч на газ взривил блока във Варна

Вътрешният министър Младен Маринов съобщи, че най-вероятно изтичане на газ е взривило блока във Варна. "Нямаме данни, че експлозията е вследствие на взривни вещества, по-скоро се работи по изтичане на газ. Хората, с които е работено до момента, казват, че той (бившият полицай Веселин Димитров - бел. ред

Щерката на Гала на строг режим

На строг режим е щерката на Гала - Мари. Дъщерята на водещата иска да извая тяло за чудо и приказ. За това тя се доверява на личния треньор на доведения си баща - Стефан. Инструкторът се заема с тежката задача да втали Мари. Под негово наблюдение, наследничката на Гала всеки ден се поти здравата във фитнеса

Тумор расте в главичката на Бобо, но може да бъде спасен

"Радвайте му се, защото му остават само месеци живот..." Страшно е да чуеш това! Новината е непоносима, особено когато става въпрос за 6-годишното ти дете и лекарите в България те убеждават, че нищо не може да се направи... Бобо е едно чудесно хлапе. Неговият живот и този на родителите му се преобръщат в неизвестна посока на 9 януари – денят

Актуално

Голям пробив в рака

Британски учени по случайност откриха нов вид клетка, която убива повечето ракови образувания. Новото откритие може да е се окаже огромен пробив в опитите за откриване на универсален лек за борба с рака, пише британското издание "Телеграф". Учените от университета в Кардиф анализирали банка с кръв, като се опитвали да открият бели кръвни телца в

Развратно шоу в Студентски град (Видео)

Гигантски гърди и сочни дупета се друснаха на футболния терен. Не става въпрос за дерби мач от родното изстрадало първенство, а за развратно еротично шоу в Студентски град в столицата. В търсене на повече клиентела заведенията в меката на нощния живот са готови на всякакви прийоми. И вероятно така се заражда идеята полуголи момичета да показват

ЙОРДАН ДИНЕВ ПО БИЗНЕС ДЕЛА

По бизнес срещи в луксозно столично заведение бе забелязан от "България Днес" Йордан Динев. Предприемачът се сля с останалите посетители, облечен в яке, а не със скъпарски кюстюми и палта. Компания му правеше млад здравеняк, който елегантно го настани на задната седалка и шофираше по натоварените софийски улици

Цветана Манева сама си пазарува

И на 75 години Цветана Манева има енергията сама да си пазарува, видя "България Днес". Облечена в дебело и дълго зимно яке, бележитата ни актриса с уверена стъпка носеше пазарската чанта, която беше понапълнила с продукти.

Моделката Ашли Греъм роди момче