Реклама
https://m.bgdnes.bg/bulgaria/article/7453896 www.bgdnes.bg

„Галакси Инвестмънт Груп” взе участие в българо-американски туристически форум advertorial icon

Представители на туристическия бранш и експерти обсъдиха идеи и механизми за увеличаване на интереса на туристите от двете държави

София стана домакин на първия по рода си българо-американски туристически форум. На събитието си дадоха среща министърът на туризма Николина Ангелкова, посланикът на САЩ в България Ерик Рубин, зам.-кметът на София д-р Тодор Чобанов, представители на бизнеса и браншови организации от двете държави.

Министърът на туризма Николина Ангелкова откри събитието с констатацията, че

САЩ са сред 20-те водещи пазари за входящ туризъм в България.

По думите й страната ни е дестинация, позната на американските потребители предимно за културен, природен, еко- и орнитоложки туризъм. Според Ангелкова възможностите, които страната ни предлага, са много повече и това открива „огромен потенциал и отлични перспективи да увеличим туристите от двете страни“.

Тя отчете рекордни резултати в сектора, постигнати съвместно с бизнеса и общините през последните години след създаването на самостоятелното Министерство на туризма.

България е скритият диамант на Балканите,

заяви на форума Живко Иванов, директор „Управление на активи” в „Галакси Инвестмънт Груп”. По думите му страната ни е позната с невероятните си плажове, минералните си извори, четирите си сезона, с културата, която има над 10 хил. години история. „Ние имаме какво да предложим на чуждестранните туристи. Ето защо промотирането на България като дестинация е ключова предпоставка за успешното позициониране на туристическия пазар. Американският пазар е изключително важен за страната ни. Това са нашите бизнес туристи, това са инвеститорите, които виждат в лицето на България модерна страна, която може да даде успешен продукт не само в туризма, но и във всяка сфера. „Галакси Инвестмънт Груп” има дългогодишен опит именно в привличането на големи международни имена. Инвестиционният портфейл на компанията през годините включва брандове като InterContinental Sofia, Hilton Sofia, Radisson Blu, Barcelо Royal Beach и други. Това са висок клас активи с изключителен потенциал, които оказват силно положително влияние върху имиджа на страната.

InterCоntinental Sofia е в челната тройка по качество на услугата

от 150 премиум хотела на InterContinental в Европа. Смело мога да кажа, че след откриването на InterContinental туристите у нас получават обслужване на световно ниво. Хотелът в София привлича интереса на много нови чуждестранни посетители, включително на дългогодишните гости на веригата от цял свят, дипломати и представители на високопоставени международни делегации“, допълни Живко Иванов.

Двустранният форум продължи с презентации от българска и американска страна, експертите обсъдиха идеи и механизми за увеличаване на интереса на туристите от двете държави.

Реклама
Реклама
Реклама