Реклама
https://m.bgdnes.bg/bulgaria/article/9266016 www.bgdnes.bg

Риалити форматите минаха онлайн

Ако доскоро риалити форматите радваха зрителите само от телевизионния екран, то в последно време те бързо се преориентират към интернет. Все повече са предаванията с известни личности и най-вече участнички, искащи да променят застоялия си начин на живот, които заляха онлайн пространството.

Последната успешна продукция в тази насока е уеб форматът "Промяната". В него кралицата на фитнеса Анита Маркова, грабнала приза на световното първенство на Бахамските острови, извайва телата на три момичета безвъзмездно. "Тренират по четири пъти седмично и спазват строг хранителен режим. Изпращат ми видеа как се справят и мога да кажа, че не ги щадя. Осезаемо вече свалят килограми, като имаме шест седмици на разположение. Тъй като са необходими поне три месеца тялото да придобие най-желаната форма, то ще продължа да работя с момичетата поне толкова също безвъзмездно", сподели пред "България Днес" Маркова.

Реклама

Другите две менторки в уеб формата са моделката и инфлуенсър Лили Ангелова, станала известна като Клюкарката в предаването "Папараци" и с участието си във "Вип Брадър", както и Альона Гъркова, която работи в областта на превантивната холистична медицина. Два епизода вече са излъчени на сериала, като снимките все още продължават.

През декември започва излъчването на още един онлайн формат. В първото риалити за макси дами в интернет "Мис Плюс Сайз" ще участва 100-килограмова пловдивчанка, която е на 25 години и изучава маркетинг и реклама. Друга кандидатка за короната е атрактивна дама от София, продаваща еротично бельо за XXL дами. Пионерското риалити за пищни хубавици ще започне през декември в интернет. В него ще участват 8 жени, готови да покажат плът и чар за титлата. Те ще заживеят заедно под покрива на столичен хотел, за да се запознаят отблизо с живота на популярните модели.

Задачи и срещи с интересни известни личности са малка част от предизвикателствата, които очакват бъдещите миски. Целта на проекта е да покаже, че красотата няма форма.

В началото на февруари т.г. неуморимата Миглена Каканашеева-Мегз обяви, че пуска ново риалити предаване в канала за видеосподеляне Ютуб. Поредицата й носи заглавието "Маската", а Каканашева обеща да свали завесата зад едни от най-наболелите и обсъждани социални теми, първата от които е за жените държанки и плеймейтки, част от които стават жертва на насилие.

"Две момичета от малък град - всяка с мечта за голяма любов и бъдеще. И два принца... стискащи здраво не цвете, а юмрук. Абе... мъжкари, решили да пребият Пепеляшка, вместо да я затрупат с жестове и грижи", така Мегз описа първия епизод от риалитито си. Преди това дизайнерката беше в основата на два сезона на друго свое уеб риалити - "Инстаграм кралица", което се излъчваше в друга видео платформа в интернет - Vbox7.

Друг онлайн формат на Мегз носи името "Топ кралица". Уеб риалитито е с много по-социално послание и има за цел да покаже, че светът на популярните момичета не е само комбинация от лукс, красота и блясък, казва Каканашева. Участничките във формата имаха за цел да докажат, че известността в социалните мрежи може да има много повече стойност и трябва да служи за популяризиране на обществено значими каузи, които ангажират и мотивират за действие аудиторията.

Реклама

В "Топ кралица" една срещу друга застанаха някои от най-харесваните и популярни Ангели на Мегз - EVA, Бояна Маринова, Биляна Лазарова, Ивомила Петкова, Петя Стоянова - Penelope, както и инфлуенсърът Теодора Тодорова, влогърът Гери Петкова и плеймейтката Нора Недкова. Те живяха в къща и имаха своеобразна "хазяйка" - един от първите Ангели на Мегз - Галина Димитрова, която се грижеше за забавната част от престоя на момичетата.

"За пръв път се появих в телевизията преди 7 години. Бях малка, наивна и изпълнена с мечти. Оттогава съм участвала в стотици формати и предавания, но винаги мечтаех за мое риалити, което да се бори за каузи, в които искрено вярвам. Надявам от все сърце да ви зарази с доброта, мотивация за промяна и градивно мислене!", обяви на старта на предаването Мегз.

Началото на онлайн похода бе поставено през април 2016 г., когато пет жени бяха призвани да променят живота си в първото в България уеб риалити "Великолепните 5". Замисълът бе в продължение на пет седмици пет "великолепни треньори" да помагат на участничките по техния собствен път към промяната - да ги поставят пред най-големите им и драматични избори, пред най-неочакваните и мотивиращи задачи, да ги предизвикват с възможно най-смелите им желания, за да преодолеят най-големите си страхове.

Близо година по-късно на уеб сцената изгря и Даниел Петканов. С два ексклузивни епизода стартира на 23 март 2017 г. уеб риалити поредицата "Сладки свалки" в сайта за видео споделяния Vbox7. В него Петканов и неговата помощница Наталия Кобилкина дават възможност на търсещите любовта да проверят по нов и авантюристичен начин дали могат да намерят своята подходяща половинка чрез "среща на сляпо". Целта на формата бе да се преобърнат представите за първа среща, защото според регламента участниците не се познават предварително, а провокацията към тях е да проведат своята първа среща със завързани очи.

И към ден днешен Даниел Петканов се изявява онлайн. Той започна наскоро рубрика с осемгодишния син на покойния журналист Милен Цветков - Боян. Риалити героят, чиято звезда изгря като Лудия репортер именно покрай работата му с Цветков, излъчва предаването онлайн. То носи името "Питай ме", а дейно участие пред камерата има и Боян. Така двамата с Петканов си обменят въпроси, на които впоследствие отговарят.

Реклама
Реклама
Реклама