Реклама
https://m.bgdnes.bg/shou/article/4117821 www.bgdnes.bg

Диляна Попова при Жоро Шопа

Диляна Попова се е снимала в календар за простреляния в неделя Георги Семерджиев - Жоро Шопа, установи проверка на "България Днес". Очарована от солидния хонорар, тя коментира, че с удоволствие ще работи и като модел на агенцията.
Самият авер на Брендо е навлязъл сериозно в модния бизнес. Той върти агенция за манекенки, която повече прилича на дом за платена любов.
Дясната ръка на Брендо бе надупчен в неделя вечерта в столичния хотел „Хемус". Килърът издебнал Шопа, докато слиза от колата си, и започнал да гърми по него с пистолет. От четирите изстрела само един успял да уцели Шопа в рамото. След няколко часа в болница Семерджиев е изписан за домашно лечение.
Според разследващи стрелбата едва ли е била насочена към Жоро Шопа. Причина трябва да се търси в бизнеса с дрога на ментора му Евелин Банев-Брендо. Според запознати Жоро Шопа няма пряко участие в трафика на наркотици. Неговата роля в организацията на Брендо била да подпомага препирането на печалбите чрез строителни фирми и казина у нас. Част от наркомилионите на Брендо Семерджиев инвестирал и в модния бизнес, обясняват запознати. Преди три години Шопа създал собствена агенция за манекенки. Ориентацията към модата не е нещо ново за хората от подземния свят, коментираха експерти. Те припомнят, че първи към бизнеса се насочи шефът на ВИС-2 Георги Илиев. С парите от силовото застраховане бе създадена модна агенция "Ексграунд". Конкурентите му от СИК братя Маргини пък финансираха "Визаж" и Евгения Калканджиева.
Подобно на тях и Жоро Шопа официално няма нищо общо с агенцията. За да не бие на очи участието му, за акционер в "Maxx agency" е вписан племенникът му Тихомир Семерджиев. Като лице и управител на агенцията е привлечена и бившата манекенка Катя Дюлгерова. По това време красавицата бе гадже с Миро от „Биг брадър". Дюлгерова обаче има малка дъщеря от предишна връзка с мистериозен господин, чието име не споменава. Според слуховете това е именно Жоро Шопа, заради което моделката е избрана за лице на агенцията.
Едва създадена "Maxx agency" започва да печели куп изгодни договори. Нейни моделки дефилират на всички по-престижни ревюта и промоции. Подобен пробив става възможен след инвестираните огромни суми за реклама, твърдят запознати. С парите на Брендо агенцията започва да издава и календар на своите манекенки. Всяка година той е представян на бляскави партита със стотици гости. В момента за агенцията работят десетки моделки, показва страницата й в интернет. Любопитно е, че повечето дами са представени с псевдоними вместо с имената си.
"Това повече ми прилича на каталог с момичета на повикване, какъвто е основният бизнес на повечето подобни агенции", коментира моден експерт.

Реклама
Реклама
Реклама
Реклама
Реклама